Manfaat Daftar Menjadi Stokis MyPapillon


Daftar Agen Stokis



Daftar agen stokis untuk MyPapillon telah dibuka dan telah menerima banyak permohonan di serata Malaysia, malahan juga di Brunei dan Singapura. Sambutan begitu menggalakkan sehingga permohonan untuk daftar agen stokis telah ditutup buat sementara waktu. Pihak MyPapillon dalam peringkat untuk memilih stokis ynag berjaya.

            Apa yang menariknya sekiranya anda daftar sebagai agen stokis MyPapillon?
Perkara yang paling penting dalam jualan sekiranya anda tiada pengalaman ialah MyPapillon Hijab akan bantu dari A to Z. MyPapillon akan menyediakan kit jualan seperti katalog tudung dan cara-cara untuk meningkatkan jualan tudung sekiranya tidak berpengetahuan. Selain daripada itu, MyPapillon Hijab akan menyediakan platform media sosial yang rasmi seperti IG dan FB untuk membantu jualan.

            Dalam mana-mana bisnes, perkara yang penting dan selalu menjadi isu ialah modal tunai. Untuk daftar agen stokis, modal yang diperlukan tidak besar dan MyPapillon boleh bertolak ansur untuk jumlah yang ingin diambil oleh agen stokis pada peringkat awal. Stok yang tidak mendapat sambutan akan dilihat semula dan tunjuk ajar untuk menjual tudung tersebut akan diberi satu persatu oleh team jualan MyPapillon.

            Peluang daftar agen stokis ini perlu dilihat sebagai peluang keemasan oleh kaum wanita terutamanya yang tidak mempunyai pendapatan tetap atau juga yang berkorban kerjaya tetap untuk menguruskan anak-anak dan rumahtangga. Setelah daftar agen stokis MyPapillon, mereka boleh bekerja dari rumah sambil menguruskan rumahtangga. Disamping itu, mereka dapat menguruskan anak-anak yang bersekolah dan meluangkan masa yang lebih dengan keluarga.

            Butik jualan juga tidak diperlukan kerana MyPapillon Hijab menjual secara online buat masa kini. Sekiranya pembeli ingin melihat dengan dekat tudung Mypaillon, mereka boleh singgah di ibu pejabat jualan MyPapillon di Shah Alam.

www.mypapillon.my
My Papillon Sdn Bhd


Ulasan

Catatan Popular