APA YANG MENARIK TENTANG TUDUNG MYPAPILLON HIJAB?


MyPapillon adalah label hijab buatan Malaysia, dan satu pusat sehenti untuk semua jenis hijab. Kami menawarkan tudung elegan bersesuaian untuk dipakai ke majlis formal dan juga kegunaan harian, memenuhi keperluan wanita dari semua lapisan masyarakat. Dengan falsafah reka bentuk kami yang merangkumi sifat kewanitaan kontemporari, myPapillon menawarkan reka bentuk mencuri perhatian dengan keanggunan dalam diam. Sejak penubuhan kami, label ini telah berkembang dan kini melambangkan sifat kewanitaan moden dengan keseimbangan antara perincian dan kesederhanaan dalam setiap tudung. Pasukan kami juga berkembang bersama kami, dan melalui dedikasi mereka, fabrik premium, hiasan luxe dan pemahaman terkini mengenai siluet klasik telah menjadi sinonim dengan koleksi kami.

Pertukangan rapi sangat penting dalam budaya kerja kami di sini di MyPapillon. Pasukan pereka dalaman kami memilih sendiri fabrik berkualiti terbaik dari pelbagai pembekal di seluruh dunia untuk membuat hijab kami yang tiada tandingan dalam kualiti rumah produksi. Kami berbangga kerana dapat menawarkan lebih daripada 300 gaya hijab dalam pelbagai warna, menggalakkan pelanggan untuk menggabungkan koleksi kami, terhad hanya oleh imaginasi mereka. Dengan mengambil kesempatan ini untuk mentafsirkan fesyen Islam dengan cara sendiri, kami membolehkan wanita yang memakai hijab kami untuk memancarkan gaya dan peribadi mereka tersendiri.
Semua tudung kami memaparkan nama MyPapillon pada tanda logam sebagai tanda eksklusif jenama kami, dan meyakinkan pelanggan kami tentang kualiti hijab yang kami sediakan.

kOLEKSI : Limited Edition boleh didapati di laman web tudung terkini 

Ulasan

Catatan Popular